23 lipca 2015

Budowanie aplikacji NaCl (NativeClient) w przeglądarce

Podjąłem próbę zbudowania przykładowej aplikacji NaCl w przeglądarce, ale muszę się przyznać, że odniosłem porażkę. Może w przyszłości jeszcze się tym zajmę. Do pracy zachęcił mnie filmik:


Ale w kilku miejscach jest on nieaktualny, dlatego warto równolegle śledzić odświeżoną wersję dokumentacji:
Kilka problemów, które mi się przytrafiły.
  • Przy pierwszym odpaleniu, konsola zawisała podczas ściągania pakietów. Pomogło zamknięci i ponowne odpalenie, za każdym razem kolejne pakiety się instalowały i konsola zawisała na jakimś następnym. Trzeba było kontynuować, dopóki nie pokazał się prompt bash-a.
  • Uruchomienie programu natychmiast zamykało konsolę. Rozwiązaniem okazało się wyłącznie "Native Client GDB-based debugging".
  • Po odpaleniu dema, aplikacja wyświetlała w przeglądarce status: "Status: ERROR [NaCl module load failed: Nexe crashed during startup]". Niestety tego nie udało mi się już pokonać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz